Kontakt

Jak zwrócić lub wymienić produkty?

W ciągu 90 dni od odebrania przesyłki osoby fizyczne (w tym jednoosobowa działalność gospodarcza – o ile zakup nie jest związany z jej działalnością gospodarczą) mogą zwrócić lub wymienić zakupione produkty. W przypadku dni ustawowo wolnych od pracy, okres ten zostaje przedłużony o czas trwania tych dni wolnych.

Aby skorzystać z możliwości zwrotu zakupionego towaru prosimy o wcześniejszy kontakt z Zespołem poprzez formularz reklamacyjny lub poprzez przesłanie wiadomości email na adres: kontakt@koncowki.pl

Zwracany towar możesz nam przesłać we własnym zakresie na adres:

RAX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,, Ul. Bacciarellego 6B, 51-649, Wrocław

W przypadku uzgodnienia zwrotu środków, przetwarzamy zwrot w ciągu 5 dni od dnia otrzymania zwróconego produktu lub uzgodnienia zwrotu. Klient powinien otrzymać zwrot środków w ciągu 2 do 5 dni.
Jeśli odsyłasz do nas produkt, środki zwrócimy Ci niezwłocznie, nie później niż w ciągu 10 dni od dnia, w którym dotrze o nas Twoja przesyłka.

– w przypadku płatności przez Przelewy24, zwrócimy Ci środki bezpośrednio na konto z którego została wykonana pierwotna płatność
– w przypadku płatności za pobraniem, środki zwrócimy na konto wskazane w formularzu zwrotu

Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem prosimy o kontakt z Zespołem poprzez formularz reklamacyjny lub poprzez wysłanie wiadomości email na adres: kontakt@koncowki.pl Cały koszt wymiany lub zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem zostanie pokryty przez Koncowki

Koszyk