Kontakt
Jak zwrócić lub wymienić produkty?
W ciągu 14 dni od odebrania przesyłki osoby fizyczne (w tym jednoosobowa działalność gospodarcza – o ile zakup nie jest związany z jej działalnością gospodarczą) mogą zwrócić lub wymienić zakupione produkty.
Aby skorzystać z możliwości zwrotu zakupionego towaru prosimy o wcześniejszy kontakt z Zespołem poprzez formularz reklamacyjny lub poprzez przesłanie wiadomości email na adres: kontakt@koncowki.pl
Zwracany towar możesz nam przesłać we własnym zakresie na adres:
RAX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,, Ul. Bacciarellego 6B, 51-649, Wrocław
Jeśli odsyłasz do nas produkt, środki zwrócimy Ci niezwłocznie – proces zwykle trwa ok 2 – 3 dni robocznych licząc od momentu, w którym dotrze do nas Twoja przesyłka (w przypadku niektórych operatorów proces zwrotu płatności może trwać do 14 dni).
– w przypadku płatności przez Przelewy24, zwrócimy Ci środki bezpośrednio na konto z którego została wykonana pierwotna płatność
– w przypadku płatności za pobraniem, środki zwrócimy na konto wskazane w formularzu zwrotu
Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem
W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem prosimy o kontakt z Zespołem poprzez formularz reklamacyjny lub poprzez wysłanie wiadomości email na adres: kontakt@koncowki.pl Cały koszt wymiany lub zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem zostanie pokryty przez Koncowki